royal.

Lyckades slå i huvet en jävla massa gånger när jag jobba igår, och halft paja knät när jag skulle gå med skräpet. :P Fick hjälp av älskling iaf. <3

Idag gick jag faktiskt upp såpass i tid att jag inte behövde skynda mig att bli klar, var rätt najs!
Hade en lektions svenska, trist! Sen hämta älskling mig, och vi åkte till Royal för att käka. :) 1 år och en månad idag, så vi var där för exakt ett år sen också.. :) Mys! Jag käkade kyckling och nudlar, wookat. Sjukt gott, fortfarande proppmätt!
När vi kom hem matade vi HG med syrsor (dom var sjukt äckliga!!!!) som han gladeligen jagade tills han fick dom. Han såg skapligt rolig ut, lillfjanten. <3 Efter han ätit upp dom fick älskling äran att följa med mig till stallet, och försöka ta lite kort. :) Gick på promenad med Kastor, han fick gå lös. För dåligt väder för att korten blev bra, och Kastor var rätt dålig på att ta fram öronen på korten.. :) Men får se hur dom blev, kommer nog upp ett eller två senare här idag!
Vet inte riktigt vad som händer senare idag, vore ju kul med nåt som inte händer varje dag.. :P


Älskar dig. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

va sött :D

2009-11-26 @ 05:00:25
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0