ridtur. :)

Hade rekord med läsare och sidvisningar igår, naiiz. :)


Kastor, sommaren -08.

Började dagen med att få ett samtal från min chef, mitt i frukosten! :P Ska gå som lärare ikväll, alltså, fullt betalt, men vi är två som jobbar och jag visar henne det hon inte kan, dock tror jag hon kan det mesta. :P
Sandra hämtade mig vid tio, åkte och kollade vart hon ska kika på lägenhet och sen åkte vi till stallet. Kikki var fortfarande kvar, så vi fick med henne på en ridtur. :) Testade Kikkis hjälptygeltjofräs på Kastor idag, och han gick skitfint! Duktig liten häst. :) Red upp i skogen på Ålgårds/Sågmons-sidan, och till vänster på en skogsväg. Kom fram vid den snygga nordsvensken, och red längs asfaltvägen tills vi kom till Bålgårsvägen igen. :) Kastor var kolugn trots att vi gick längs vägen, stora framsteg! Travade en sväng på grusvägen (Jerry galopperade, som vanligt. :) Sen hade vi tre pigga hästar på hemvägen. :P
Kom hem, frös som fan, duschade, sminkade mig, åkte och handlade. Fixade mat, tonfiskbiffar med wookgrönsaker och nudlar. :) Sen blev det stan en sväng, och nu är Dan här en sväng. Ska snart iväg till travskolan ja, Sandra hämtar mig om typ en kvart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0