prov avklarat!


Har varit ett nervöst vrak typ hela dagen, nervös över hur provet gick! Känns som att inget jag pluggade på satte sig! :/ Men men, märks hur det blir. Läraren verkade iaf inte fatta att jag faktiskt hade en mentor, så hon skulle skriva ett brev hur mitt prov gick. Kul, nån dag får jag post! :D På svenskan satt jag mest och stre med Emma, hon är snel. :) Var hemma typ fem min efter skolan sen blev det iväg för att träffa Sandra och Christine, köpte fika och sen hälsade vi på Jeanette, Smurf och katterna. Hundarna var inte hemma, så det var lugnt i lägenheten idag! Smurf fick en body med Mumin på, och ett par svarta brallor. Han blev skitsöt i kläderna iaf! :D
Somnade när jag kom hem :$ sen åkte vi till Jössefors och åt lasagne! Gottgott! Köpte juice och marabou på hemvägen, så det smaskar jag på nu! Väntar (som vanligt) på att NCIS ska börja! :) Älskling sitter och spelar med Larsen, så sitter och lyssnar på dom när dom pratar.. Har gjort ren mina ridstövlar också, och lagt tränset i olivolja, får se om det hjälper nåt! :)
Blir ridtur med Sandra imorn iaf, sen hem och duscha, äta, och sen sista gången på travskolan, dock att avslutningen är den 22.
Sitter och hoppas på att Sandra lyckas tjata till sig ridbana, har suttit och kollat på hinder ett bra tag. :)
Har inte fått tillbaka bilen än heller. :( Snart sista dag för besiktning på den.. Men men. :)

Ska snart smörja stövlarna så dom blir fina igen, och inte torkar. :P
Skriver nog imorn! Ni får ha det så bra, och lär er att kommentera!? :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Marri

jag lär mej kommentera när du gör det. |(

2009-11-11 @ 23:25:17
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0