måååndag.

Gick att ner och tvätta två timmar innan min tid börja förut, tvättade lite, prata med Jessi i telefon. Kom upp, la mig på sängen, hade timern med tvätten som ringde efter 30 min, det märkte jag inte, så hade jag alarmet på mobilen 30 min efter det. Märkte inte det heller utan sov typ två timmar.. Tvätt, dusch, följde med mamma till Rud. Blev rktigt snyggt med nya tapeter! :) Åkte hem, slappade, hämtade älskling vid tåget och åkte till Jössefors och åt mat. Gott med mat! :D Fast nu är jag fan hungrig igen.. Suck.
Kom hem, fixade lite med tvätten, kollade på Ullared en sväng. Kollade CSI sen och hämtat upp all tvätt. Ska snart sova, är så sjukt trött!!!

Pratade med Jeanette förut, hon berättade att hon pratat med en tjej som känner Kastors uppfödare, ska bli kul att se om det bli nåt om de. Kan ju hoppas på att få se fölkort på honom iaf, han lär ju ha varit sötast i hela Norge. <3 Hade verkligen varit kul att få se nåt sånt. :) Han får nog på tappskon endera onsdag eller torsdag, ska bli jävligt gött!!! Han har ju fan varit utan i 2½ vecka nu.. Lär ju ha en pigg häst att rida sen.. Får se om det kanske blir nån tur ner till ridhuset med honom, vore kul. :)


Kastor, våren -08..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0