helg.

Har inte varit så pepp senaste dagarna, så har inte riktigt orkat skriva nåt.
Tur att jag har älskling som stöttar och umgås med mig iaf, älskar dig Jens.

Grattis till Jeanette som fick en liten grabb inatt! Kul. :)
Och tack till S och C som får upp humöret på mig. :)

Vaknade av att Dan ringde vid halv tolv, gjorde oss iordning, ut till Jössefors en sväng, sen upp till Jens och Dans mormor och morfar, och hunden Diddi! Fick kakor och tårta och grejer, mys. :) Hem och bytte om, åkte med Sandra till stallet. Hon, Kikki och jag red ut en sväng, inte långt dock eftersom det började bli mörkt när vi red iväg. Tre pigga hästar vare iaf! :P Kom tillbaka när det var mörkt, Sandra och jag hjälpte Kikki lite och sen åkte vi hem. Älskling och jag fixade mat, sen kollade vi på Hitta Nemo! Efter filmen åkte vi till Age och kollade på Ice age 3, efter en stund kom Emelie, Dan och Sandra också.
Kom nyss hem därifrån, är skapligt hungrig men vet inte om jag orkar göra nåt åt det.. Inget som helst sug på att gå till skolan imorn heller, suger!!! Börjar fan åtta. :( Har tvättdag imorn också, men ska hinna med och rida en sväng med Sandra också. :) Jag tar Picasso tror ja. :P

Aja, natti!


Kal Kastor. <3 kommer alltid förbli min prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0