friday.

Torsdagens planer blev utförda. ;D Älsk följde med och gick med hundarna, och bullarna hans farmor hade gjort var jättegoda! :D
Jobbet var sjukt drygt, en full kärring kom och knackade på rutan också. Livrädd blev ja! Såg inte vem de va, så gick och öppna.. Hon sjöng iaf för mig.. Skum!

Fredagen började med en ridtur med Sandra, två pigga hästar! :P Sen hem, krångla med försäkringskassan, prata med Sunniva<3 i telefon, gick ut och gick med vovvarna. Hem, pratade med Sunniva, somnade på älsklings axel när han kommit hem, sov visst i två timmar.. Åt mat, åkte till travbanan där Irene redan mockat ganska mycket, hon hjälpte mig att ta in dom små, sen åkte jag till Kastor och tog in dom. :) Fick ett sms från min chef när jag var vid travet och hon undra om jag ville jobba med Emelie. Sååå, bestämde mig för att jag skulle göra de.. Handla, hem, duscha, slappa, jobbade. Var klara vart i elva typ, skapligt najs! Jag och Emelie x2. Träffa Jessi och Jossan en sväng också, söta tjejer det. <3
Kollar på film med älsk, och han steker ägg åt mig! :D Sen blire sova och travbanan imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0