Nakenbad och underbart sällskap. :)

Jämt kommit hem, varit och jobbat. Fyfan vad sleten jag var, sämst jävla humör. Och när jag väl var klar fick jag inte gå in med grejerna, eftersom det stod ett jävla godståg och blockerade vägen in t station. Sög. Så tog mig en promenix runt det istället. Hämta Jessi när jag var klar, sen hämta vi Jossan. :) Drog och köpte lite mat, sen t Ingestrand för att bada! Jag och Jessi badade iaf, Jossan stog mest och skratta åt oss. :p Tror fan hela värmland hörde skriket när vi doppa oss iaf!!
Älsk var söt och hade köpt godis till mig också såg jag när jag satte mig vid datorn. <3

Nu blire krypa ner i sängen brevid honom och sova en sväng, när jag vaknat blire att hämta Jessi och Jossan igen och dra och sola på Ingestrand. :)

Körde för övrigt nästan på en jävla grävling när vi skulle t Ingestrand också. :o

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ni har bikinin på imorn eller ? :P

2009-06-24 @ 02:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0