4 timmars sömn och fullt upp!

Kände att jag får göra som alla andra och skaffa mig en blogg. ;D

Lyckades inte somna igårnatt, vakna halv två så kan ju va därför. ^^ Somna ve 4 och upp ve 8 för att ta ut hästarna, tog sin lilla tid kan jag lova, såg förjävligt ut i boxarna. Sen hem&duscha, upptäckte att rör-gubbarna varit här och bytt termostater i elementen, gett oss nytt typ kranslut (där vattnet rinner ut ni vet) och gett oss ny duschslang + handtag! Ner på stan för att träffa Jessi (: och köpte mig en plattång för 200 spänn och lite hundgodis till älskade Putt som fyller 8 år idag. Tiden går fort. ;o
Drog hem, förberedde maten, drog och köpte nudlar, till Jossan (:, vänta på att hon skulle bli klar, hämtade upp Martina (: och drog till Ingestrand en sväng, sen dumpa Jossan som skulle t Värmskog och Martina följde med hem t mig. :) Laga mat åt mig&Jääns, kolla på teve och satt och stre. Jag&Martina gick ut en sväng med Putt också, sen drog hon hem och jag har slappat med Jääns och fixat det sista i stallet. Åt glass i kvällssolen också, MYS.
Just nu sitter jag och väntar på min älskade kråka, men hon är dryg. :)
Kanske träffa Jossan&Martina sen en sväng också, och om jag är vaken, så ska jag säga hej till min kusin + skåningar när dom äntligen hittat vägen upp till lilla Arvika. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0