småttingar

Jag fick fan kolla två gånger när jag kom till stallet imorse, i hagen stod hästarna, och utanför hagen stod två shettisar. :) Dom hade tydligen gett sig ut på äventyr, så tog in dom i Kastors box och ringde Ingvar, så han fick ringa till ägaren, som för övrigt inte märkt att dom var borta. :P Gosade lite med dom tills ägaren kom förbi, sen gav jag dom andra tre mat och bytte hage på dom. Pratade med Ingvar en sväng, sen åkte jag hem och la mig och sov igen..
Sov till två, somnade om igen när älsk kom hem, vakna vid fyra, duschade, åkte till Jössefors och åt mat, kom hem vid nio och senhar vi bara kollat på film.. Känner att jag har feber så orkar fan inte med nånting :/

Får se vad det blir imorn.. :) Förutom tvättiden då vill säga..


Småttingarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0