Räkbåten med underbart sällskap. :)

Åkte räkbåten för första gången idag! Myspys! :D
Jossan, Jessi, Jens, Andreas, Tommy och jag vare som hade bokat bord. :) Dock att Jessica och Jossan åt tacos var ju en annan sak men. :P Turen tog iaf typ 2 timmar och en kvart, åkte till Skagern (heter det så?) och tillbaka! Skitmysigt, lite segt på slutet dock, men var mys som sagt. :)
Annars idag så har jag vart med Jossan en sväng, hon fick vara mitt sällskap när det åskade.. Är ju jävligt rädd för åska.. Så vi satt och kollade igenom gamla skolkataloger, kom fram till att hon och jag hade förändrats som fan under dom åren vi kollade på, medans typ alla andra ser precis likadana ut nu som då.. :)
Lagade mat tills Jens kom hem efter jag skjutsat hem henne, kyckling, ris och currysås. :) Sen somnade jag i några timmar, sen vare dags för räkbåten!

Imorn ska jag nog träffa Annica en sväng, får gå upp i lagom tid då, men det har jag faktiskt gjort hela veckan. :) Duktiga jag.
Kanske fixa lite med bilen också, om jag har tur?! :D Prata med pappa en sväng också. :)

Nu blire att kolla på Ugly Betty med älsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0