Helg!

Lugn helg, sovit mestadels känns det som..
I fredags hade jag och Jens myskväll, kollade på film och sånt. Sen fick vi hämta hans pappa och hand kompisar på gubbparty, skjutsade ena till sulvik, andra till koppom och Jens pappa till jössefors. :) Jens tjänade 600 på det.
Lördag spenderades med att försöka fixa rost på bilen, äta kalopps, hem, jag somna, jens väckte mig sen duscha jag, gjorde mig klar och så drog vi till Dan och Emelie en sväng, det var fest där. Både jag och Jens var trötta så mamma hämta oss vid halv tio så fick vi köpa mat på mcdonalds, sen hem och kolla på film och äta godis. :)
Idag har vi varit i Jössefors en sväng, sen åt vi pizza på Shalom, hälsade på Emelie och Dan, sen hem och jag somna och Jens fixade mammas dator. Sen åkte jag och tog in hästarna, Sandra kom förbi med nya bilen också, jag är avis. :(
Sen hem en sväng, hämta Putt, ut och gått en sväng och nu ligger Atli här bredvid mig och jag är gryymt sugen på smoothie! (pik till jens)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0