Ge mig lite mer

Måndagen bestod av att träffa världens bästa Carro en stund! Solade och sen slingade hon mitt hår. :)
Tvättstugan jävlades med mig, blev översvämning så all tvätt fick åka blöt till mamma/till jössefors. ^^ Träffade Jossan en sväng igårkväll också. Jossan, Pärlan och jag, det är fan så det ska va! :P

Somna mellan 3-4 nån gång, vakna fem i sju och orkade inte vänta på klockan utan åkte och tog ut hästarna och fixade, kom hem, drack en smoothie och sen gick jag ut och gick i iaf 50 min, kanske blir en till tur sen.. Jossan smittar med sitt jävla gående. :P
Sovit en sväng, nu har jag ätit lite mat och ska snart duscha! Hälsa på mamma en sväng och köpa jordgubbar? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0