bilresor

nåt som är illa är att jag inte ens rörde min dator igår!! jag hann inte. :P
Fredagskvällen bestod av att köra Sandra, Kicki och Marie till Sunne. Kan ju säga att campingen var sjöblöt, mina skor har bytt färg och att automat är najs. Var hemma vid 4, då åkte jag och tog ut hästarna, var hemma igen vid fem.
Sov 4 timmar, sen skulle vi upp och göra oss iordning för att åka till karlstad. Skulle kolla på drifting, men när vi väl kom till gamla flygfältet var det i princip tomt på bilar? :P så jag fick som jag ville och var och kikade i massa affärer och Ikea istället. :) Hittade dock ingen jacka som jag kan ha i stallet, men ska nog beställa en från hööks imorn. :) Köpte en kjol på rean på Gina också, en svart (har likadan rosa, om det ringer en klocka? :D typ ballongmodell) för 49 kronor, that made me happy.  Åkte även förbi Vålberg och fick pengar av Bobz, sen sov jag på hemresan och sen blev det till att mocka klart Picassos box, vilket jag inte hade orkat. :P Hem och sminka om mig och bytte om, drog t Sandra och tog några öl. sen blev de åka t Sunne med brudarna och Loppan som körde. :) Humöret var på topp, dock att efter några timmar mådde inte Carro så bra, så jag och Loppan tog hand om henne och käkade mat och väntade på att dra hem. :) Drog hem strax före två, var hemma till halv tre. :)
Tog ut hästarna imorse också, sen hem och sova igen! Vakna vid ett, var död, ont i halsen som fan. Duschade&så, drog t Älgå och åt mat, sen hem och sov en stund till. Sen till stallet och mocka och fixa iordning, för att sen ta in hästarna. Dock att Madde var ute och red under tiden, så Deli träffa jag inte. ^^ Åkte till mamma och lämnade pengar, sen hem och drack juice och åt godis med älsk. Kollade på Cinderella-man också, för mkt blod i den för min del tror ja, men handlingen var ju bra! Nu har älskling lagt sig, vilket jag med ska göra alldeles strax.

Föresten, sötaste som nån gjort tror ja;
Regnet öser ner och vi är i Mitticity, ska gå till bilen som står i Parkeringshuset vid centralstationen. Jag springer över till Bikbok för att vänta på att regnet försvinner lite.. Så går dom andra iväg, och Jens kommer tillbaka med ett paraply till mig, just bara för att jag inte ska bli blöt på väg till bilen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0