28 timmar i Lidköping

Resan till Lidköping blev kortvarig, vi är för mesiga märkte vi och fick hemlängtan första kvällen. ^^
Tisdag; Vakna 05.10 av jens klocka, va med han innan han drog till jobbet, några min efter det åkte jag till stallet och tog ut hästarna och fixade, klart på 45 min! Hem och duscha, packa det sista och hämta Jossan! Kom från arvika vid tio över åtta, framme i Lidköping 11.10 :) Hem till Mickis och sitta där och stri lite, dumpa grejerna också, sen med Ida ut till Svalnäs för att bada. Världens mest långgrunda ställe, och iskallt jävla vatten. :P Gick i till knäna, sen vände vi.. Åkte tillbaka till stan, jag och Jossan gick en sväng på stan, sen tillbaka till Mickis för att bli hämtade av Ida och Amanda, sen åkte vi och badade vid Villabadet istället. Mycket varmare men i princip lika långgrunt. :P Dock bara jag och Ida som badade, jävligt gött vare iaf! Börja regna så vi drog tillbaka till Mickis. :) Jag och Jossan duschade, stre med Mickis och Alexandra lite, sen träffa vi Simon en sväng. :) Drog och åt grillat hos Ida, mycket gott! Sen tillbaka för att umgås med Mickis, men hon var inte hemma, så jag och Jossan halvsov, stre och åt godis utslängda på soffan iställe! Drog en sväng för att visa Jossan världens mysigaste småbåtshamn, sen drog vi hem och sov.
Onsdag; Gick upp vid 9-10 nån gång, drog med Mickis och Alexandra på stan en sväng, Ida joinade oss senare också. :) Köpte en typ tunika på Gina för 80 spänn, bra inköp enligt mig! Sen kom det världens åska så jag och Jossan satte oss i vår älskade Pärla och påbörjade resan hem! Fick dock stå i bilkö mellan Mariestad och Gullspång i 45 min, jag var inte allför glad. :P Stannade och kikade på lite på Bergvik innan vi kom hem också. :)
Hemma vid kvart i åtta (vi åkte vid tre. :P) och när jag kom hem bjöd Jens på pizza, sen tog jag och han med Martina och Linda ut t ingestrand för att bada en sväng. :) vattnet var dock askallt!
Hem och kolla på Ugly Betty och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0