tuesday.

Idag äre tisdag. Älsk försov sig imorse, Dan ringde vid tio i sex. Då hade jag just drömt att nån hade snott mina hjul och huv till bilen. :( Usch, har drömt massa konstigt om bilen sen dom snodde min stereo.. :( Ledsamt.
Satt framför datorn ett bra tag efter att jag vakna, sen hämta Sandra mig, och vi åkte ner och hämta min kamera som hade kommit t Nöjesbutiken! :D Sen blev det en sväng t Lindex och jag köpte en sminkborste, behöver dock några fler. :) Sen fastna vi i bilkö pga att dom tog bort snövallarna i stan. Satt väl fast i typ en halvtimme iaf! Sen blev det en sväng t donken och köpte lilla menyn. Sandra stanna såklart så vi hade klar uppsikt över den stackars kvaddade RCP'n. :( Sen blev de hem, prata lite med Lillan i telefon. Sen packa jag upp kameran, så kom jens hem. :) Tillsammans med två paket till! Ett med Lips och två micar, till Xboxet. Yaay! :D Dock itne hunnit inviga det än.. :O Micke kom hit en sväng, medans jens satte i sitt nya grafikkort, som låg i det andra paketet! ;D Fick skriva på papper t försäkringsbolaget att jag åkte av vägen... Sen blev det dusch och iväg och hämta Martina vid tåget. :) Vi åkte och handla lite, sen skjutsa jag hem henne och fick mina ögonskuggor hon köpte med! :D Skitnajs var dom! ;D Kanske kan visa nån dag. Har ju faktiskt köpt en ny kamera, så blir nog mer bilder i fortsättningen! :)
Hem, åt, nu kollar jag och älsk på teve, jag ska snart och jobba dock. Hoppas det går bra med nacken på mig! :)

Kanske skriver när jag kommer hem, märks! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0