time stood still.

Time stood still, den låten har satt sig på hjärnan nåt rejält! Iofs var det det sista jag hörde i musikväg, kan va det.. Sitter här jämt nu och kan inte somna, låg och funderade och vred mig och funderade lite till i över en timme förut. Kom fram till att jag lär inte somna ändå, så jag pallrade mig till soffan med en filt och älsklings student-tröja för att inte frysa ihjäl.
Jobbet var jävligt chill idag faktiskt, gick av tåget tre min över tolv. Sjukt lättstädat och inget krånglade idag, helt jävla otroligt! Kom hem, älsk hade inte somnat, prata lite med honom, sen somnade han och jag låg där och funderade! Men men, åt upp mina sista godisbitar nyss, vet inte riktigt vad jag ska hitta på jämt nu, orkar inte gå och göra en macka, men jag är hungrig som fan.. Attans.


Saknar Kastor också, får försöka åka och säga hej till han imorn iaf, och hoppas på att han får skor.. Ska försöka rida på torsdag isåfall, han lär ju vara piggelin efter att ha stått 2½ vecka, men vafan. ;D

Usch, känns jävligt jobbigt med jul nu för tiden, när inte mormor är med längre. :( Och detta året ska jag fira jul i mormors hus, utan mormor. Önskar att du inte försvann den där natten den sommaren, för det blev väldigt tomt. :( Saknar dig mormor, men nu har du iaf inte ont. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0