regn.

Blää, gillar fan inte att vakna upp till regn. Det suuuuger. Men idag var jag faktiskt så duktig att jag gick upp i såpass tid så att jag hann duscha innan skolan. WHOHO. det brukar jag aldrig orka på måndagar.. Blev dock tio min sen till lektionen, men tror det gick bra ändå! Fick tillbaka en liten uppsats med VG på, me happy. :)
Blir inge Karlstad med Sandra idag, de krocka med att jag lovat att passa Elias en sväng! Så de blir att stanna var i stan. Ska till stallet och möta upp Jeanette och Elias snart, sen ner t ridklubben en sväng, sen hem och tvätta. Och nån gång under dagen blir det nog pepparkaksbak med älsk också! :D
Annars vet jag inte, en sväng ut t Rud och en sväng t Jössefors kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0