måndag.

Detta blir mitt 100 inlägg! ;)
Var att nere på ridklubben förut, Picasso gick finare än vanligt för Jeanette och Elias sov under heeela tiden, svår barnpassning där! ;) När vi kom tillbaka t stallet testade vi att transportträna Kastor. Tog de stegvis, och på under en halvtimme var hela hästen inne i transporten! Blir nog lite mer träning imorn, duktiga lilla hästen. :) Så stolt! Imorn får det nog ta och bli en ridtur!
Kom hem, halvsov ett tag, så kom världens snyggaste Jessi och hälsade på en sväng! Har ju tvättat typ hela dagen också, men åkte iaf t travbanan och lasta in hö innan vi åkte till Jössefors och åt. :) Kom hem, sen somna jag fan en gång t, nu har jag just käkat en macka och kollar på Ullared. <3
Morgan på lagret är ju sjukt roande, vilken människa! <3

Har sån jäävla träningsvärk från igår, har även fått huvudvärk nu känner jag. Men träningsvärken är fan värst, orkar knappt röra på mig!!! Ryggen, magen och benen, helt slut i hela kroppen! Men men, ibland ska de kännas att man lever! ;)


Världens finaste och mest underbara häst. <3

Kommentarer
Postat av: sessan

aoow kliar gott på ryggen :D

2009-12-08 @ 18:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0