lördag.

Somna sent igår, men kom hem från jobbet före ett. Råkade ju sitta och prata med Martina i en halvtimme, så hade ju varit klar rätt fort om jag orkat skynda mig. ;)
Va uppe vid åtta och åkte till stallet för att ta ut hästarna. Var hemma till strax efter tio och vid elva åkte jag och hämta Putt. Somna på soffan, vakna av att grannen borrade som fan. Putt blev rädd så vi åkte t mamma och kikade en sväng. :)
Lämnade Putt, släppte av älsk, åkte t stalle och tog av Jerry täcket, sen till travet. Eftersom en tjej inte var där fick jag äran att köra Pontus på genrepet för Luciashowen. Kadrilj ftw. Hade Tilde med mig också. :) Kul att se några av tjejerna igen! Saknar faktiskt travskolan litegranna. :)
Mikaela ville ha skjuts hem, och de fick hon. Men först åkte vi och tog in hästarna, Jeanette kom förbi en sväng också. :)
Kom hem, skakade av hunger, duschade och åt. Nu, två timmar senare har jag äntligen lyckats sminka mig och letat upp kläder. :)
Martina kom jämt hit å! :D

Pepparkakshus senare kanske? Märks. :)


Favoriten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0