karlstad.

Sandra skrev t mig igårkväll och undra om jag ville bli med till Karlstad idag, så de blev ja. :)
Jag gick faktiskt upp halv nio idag! :D Vi åkte vid tio, börja med IKEA, åt mat och köpte lite grejer. Åkte till Hööks, jag köpte mig två par nya ridbrallor och ett par nya strumpor. Sen blev det in till stan, fan vad vi letade parkeringsplats!!!! Hittade en till slut iaf, jag köpte ett par leggings på HM, smink på make up store och ibumetin på apoteket!
Så det blev inte så mycket, men ganska dyrt..
När vi kom hem åkte vi och kikade på v70'n som stod på Volvo. Förlåt lilla bilen. :(
Kom hem, borstade av sista snön på Ojen (eftersom Jens och hans pappa hade tagit det värsta) sen blev det en tur till Lundins för att släppa ut Daniel som hade blivit inlåst! :P Hem, åt mat/tvättade. Nu ska jag nog snart och köpa Vecko Revyn! :D


Förlåt! ._.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0