IKEA med mamma!

Anförandet på svenskan gick faktiskt bättre än förväntat, för att inte ha gått igenom det alls! Råkade dock säga "dretäckligt" och det fick jag tydligen inte! ;)
Gjorde upp med Emma att jag följer med henne hem på onsdag också! Ska bli jävligt kul! :) Tror dock det skulle regna :( Nåt att se fram emot! :D

Mamma var drygt seg innan vi skulle hämta bilen, så somnade en sväng. Åkte iaf till Erikshjälpen först, hittade inget tyvärr. :( Sen åkte vi och hämta bilen i Högvalta och så brummade vi iväg i Viton! Skumt att köra så stor bil, men det gick rätt bra efter ett tag! :) Hamnade på en liten klädloppis i Kil först, hittade ett par pumps!!! :D Skitsnygga, bruna, med snörning bak. :) 50:-, alldeles lagomt! ;) Sen vidare till en annan loppis, var typ mest skräp.. Och dyrt! Efter den brummade vi iaf iväg till Karlstad! IKEA var nästa stopp! Kollade igenom lite snabbt, sen gick vi och åt. Strips, bearnaise-sås, ratatouille och kyckligfile! Jävligt gott måste jag säga, åt Mandelkaka till efterrätt också! Tack mamma! :D För mig blev de iaf inhandlat några julgranskulor som jag tänkte hänga i fönstret, en skum liten ögonmask i gele typ, söt iaf! Lite köksgrejer, godis och bearnaise-sås på burk! ;D Mamma köpte två sängar (fan vad vi har krånglat med dom idag!!!), julgranskulor, tre gardinstänger, julklapp till mig och älskling (ja, jag vet vad det är! :D), lite lådor, en såndära gelemask, ooooch... Sen kommer jag inte ihåg nåt mer. ^^
Hämtade Viton, fick inte upp bakdörrarna först så fick ringa Christine :P men lastade in resten sen iaf. Åkte hem, mellanlanda på Shell och köpte dricka och lussekatter, sen vidare t huset i Rud, ringde älsk, bärde upp sängarna på övervåningen. Lämnade bilen i Solvik och åkte hem!
Har kollat på NCIS och nu kollar vi på 2½ men. :)
Nu blire lussekatt och sen sova! :D

Förhoppningsvis blire rida Kastor imorn, annars blire färga håret på Sunniva och umgås med henne, Emelie och Ida! Perry väl. :) Får se om jag orkar baka muffins tills dess också..


Miss my baby! <3

Kommentarer
Postat av: acka

ringer dig sen, vad säger du om charlottenberg på fredagkväll när det är kvällsöppet eller jobbar du? <3

2009-12-03 @ 09:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0