helg.


Kal Kastor. Bild från i torsdags, skrittur med Christine.. :)

Lördagen började med att vi försov oss. Drog på lite smink och satte upp håret, åkte t Erikshjälpen, men hittade inget! :/ Åkte hem och bytte bil t Boran istället, eftersom vi misstänkte att lilla Ojen hade ett löst hjul. (Vilket han hade, tur att han fick stanna hemma lördagen iaf! ;) Åkte t Gunnarskog och hämta Annica, sa hej till katterna och sånt också. :) Åkte till Challa, låg som högst 50 på vägen dit, slask och halkigt som satan. Annica hittade massa julklappar iaf, vilket jag tyckte var kul! Hittade även skor åt kvinnan i fråga. :P
Kom hem, bytte om, åkte och tog in hästarna. :) Sen hem och åt, duschade, sen kom Jessi och Jossan hit, en timme senare än avtalat! ;) Hade en jävligt kul kväll med brudarna, blev nog lite mycket alkohol tror jag.. :P

Söndag bestod av wake-up-call av Jeanette vid halv ett! Blev att ja ringde upp lite senare, och gjorde upp att hon hämtar mig, så åker vi t stallet. :) Fixade Picasso och drog ner till ARK, lilla ridhuset. Gick skitbra! Koncentrerade oss på att få Picasso att jobba rätt, och jag kan säga att både jag och hästen var skapligt svetta efteråt! Fick beröm av Jeanette, hon tycker jag har utvecklats jävligt mycke sen jag började rida för henne! Kul att höra, höjde humöret för resten av dagen! :D
Kom iaf hem från stallet, jag och älskling tog en promenad i det blåsiga kalla Sverige bort till travbanan, alldeles i onödan. :P Hade tänkt lägga in lite hö från transporten in i höboxen, men fick inte upp transportjäveln! :P Så fick knalla tillbaka, handlade lite och gick hem och fixade mat. Potatisgratäng och rökt skinka, sjuuuukt gott! MUMS! Sen somnade jag, för nån kom och la på mig ett täcke. ;o Sov jävligt gott i flera timmar, sen har vi kollat på teve och ätit godis, pommes, macka som sandra kom hit med och har även proppat i oss lite pepparkaksdeg! Så nu måste vi baka pepparkakor nån dag! ;)


Kommentarer
Postat av: Annica

Pepparkakor är mums! :D

2009-12-07 @ 10:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0