helg.

haft en trevlig helg. Skönt att de inte blev jobb i torsdags, känner att jag behövde det! Tog ut hästarna i fredas, handlade lite, och sen.. hem en sväng, ut t stallet och red Kastor i 2 timmar med Christine. Iskallt! Red t Myrom - Mötterud - Solvik. Kan säga att dom 12 minus som var räckte gott och väl. :P Skapligt frusen. Kastor var sjukt jobbig dock. Hem, duscha, var i Jössefors och åt. Typ, minns inte faktiskt. :P
Lördag, försov mig för att ta ut ponnisarna. Älsk följde iaf med mig, alla sju var ute till kvart över nio, vaknade fem i. Var klara med allt vid elva, hem och duscha och fixa, åkte och gav dom lunchhö, Erikshjälpen en sväng, till skomakaren och hämtade mammas stövel, sen hem och lagade mat. Kokt potatis, hollandaie(eller nåt i den stilen?)-sås och stekt laxfile. Sjukt gott! Åkte till travskolan och hade julpyssel med barnen. Kul att se dom igen! :) Tog en sväng till stallet och kikade in/utsläpp, hem. Age var här, så ringde jag även hit Hannes som kommit hem från Gbg. :) Age och Hannes drog vid åtta, både jag och älsk höll på att somna.. :P
Ryckte upp oss och åkte till mamma, som inte var hemma. Åkte in på OK och köpte chips och dip! Mumma. Fast Jens åt fan upp hela påsen på 20 min. :( Kollade på film&så. :)
Idag vakna jag tjugo i elva av mig själv, jag är såååå duktig! Åkte till Jössefors och Jens och hans mamma "limmade" ihop två pepparkakshus. :) Åkte hem, bytte om, åkte till stallet och gjorde iordning Picasso för lektion. Red ner till ridhuset, trippade hela vägen ner. Jeanette tyckte det gick bra på lektionen, själv är jag halvnöjd. :)
På hemvägen snöade det som fan och hade hunnit bli mörkt, sjukt kallt! :P Tog in hästarna, sen till travet för att ta in minisarna. :) Åkte hem, åt mat och bytte om, tog en sväng inom Rud och hälsade på Putt när vi var på väg till Jössefors för att göra klar pepparkakshusen. Dom blev faktiskt bra! ;)
Hälsade på Jeanette och Elias på vägen hem, sen kollat på film/tv. Jens ska sova, han ska upp och jobba imorn. Ska se om jag kollar lite mer på teve eller om jag går och lägger mig snart jag också..


Jag älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0