dagens planer.

Sitter här med turban! Kläder och smink är faktiskt redan på, duktig jag. Har varit och mockat och fixat åt travponnierna, sen hem och skynda mig att duscha och äta lite. Nu ska jag snart iväg till skolan och ha ett anförande om HG! Hade tänkt att ta med han till skolan, men det är alldeles för kallt ute :( Lite synd, för det hade varit en kul grej!
Resten av dagen lär spenderas på IKEA med min älskade söta mamma. Hon ska köpa nya sängar! Och lär väl köpa en jävla massa annat också.. Om jag känner henne rätt.
Kommer typ inte få träffa älskling på hela dagen, hoppas han är söt och plockar undan här inne, ser fan förjävligt ut (a) (PIK!!!)

Saknar Kastorplutten också, får fan åka dit en sväng sen känner ja.. Lilla hästen.. :)

Well, time for school.
Skriver nog mer ikväll!


Hans-Gustus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0