wednesday.

vakna vid tjugo över 6 av att jens mobil vibrerade som ett mongo. slutade iaf med att jag ravade mig upp och skjutsade honom ner till tåget, eftersom det verkligen öste ner! somnade om och vaknade av att mamma ringde och väckte mig tjugo över nio, fem min innan min klocka ringde.. gick upp, åt en yoghurt och sen åkte vi på loppis. :) jag fick med mig en rosa kruka, två små skålar och en glasform att ha typ gratäng i.
skynda mig att äta och duscha, sen hade jag en lektion med id3. mötte upp alexandra och sarah, dumpade ner äpplen och två nytvättade schabrak i stallet, sen bar det av till charlottenberg! en mycket trevlig dag, trots att jag är totalt pank och inte kunde köpa nån av grejerna jag hittade.. :/
fick iaf schampo, tvål och balsam inhandlat på rusta. :) älskling stackarn fick vänta på sitt tåg från halv tre, han kom hem vid sju.. då blev det spagetti och köttfärssås i jössefors, mycket trevligt. kaffe också, sen in till stan och hem för att dega framför en varsin dator/teve.
btw. spikmattor är ingenting för mig! ajaj.

jag saknar er sjukt mycket.. men det kan aldrig bli som det var, kommer alltid känna mig som femte hjulet.. det är synd, för ni är två av dom bästa brudarna jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0