tisdagens update.

så, nu har hela min fritid idag försvunnit. ska snart och jobba!
usch, kändes mycket lättare att dra och jobba i somras, dels för att jag nästan alltid fick sällskap, nån hörde alltid av sig på sms, och främst av allt med jobbet, det var ljust ute!!
usch, nej, inte alls pepp på att jobba, sitter hellre hemma framför teven och degar.. men men. :) behöver ju pengar!

lön på 600 spänn är verkligen inte chill!

well, ska byta om och dra mig neråt, får ju iaf köra bora! :)
tänkte ta en omväg och se om jag får se min pärla också! <3 saknar bilen. :/

menmen, om nån läser och har lust att höra av sig så är det fritt fram, jag blir glad för lite sällskap och omtanke när jag jobbar! ;)




over and out! ;D





Kastor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0