tisdag.

eftersom jag duschade igårkväll gick jag upp lite senare idag, kändes bra. käka frukost, sminkade mig och hittade kläder. sen gick jag till skolan, var med på KU3's historia B, men satt med mitt historiearbete (som skulle varit inne för typ två år sen!) mådde dåligt efter första timmen (var dubbel) så gick hem, jens fick skjutsa mig till apoteket och sen handlade vi lite. älskling. <3 har tvättid nu också, tredje och fjärde maskinen är i nu. letade även upp två schabrak till kastor som låg i förrådet som kommer få hoppa in i tvätten. ska bara hitta ett örngott att ha runt när jag tvättar. :) älskling står och diskar nu så ska jag fixa lunch sen. :) ska även fixa middagen senare.. bah.
jobba ikväll också, det suger!
men men, jag får köra bora ner till jobbet iaf. :) volvon är inte klar än.. vet inte hur långt han har kommit med den heller, hoppas jag får den denna veckan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0