tankar som snurrar

dåligt med uppdatering, men inte många som läser ändå. ni överlever nog.

hatar att jag aldrig kan somna, ligger bara och tänker på allt som händer, blandade känslor som fan.. bortglömt, glädje, oro, rädsla, spänning, ångest.. just nu känns det väl mest som alltihopa på samma gång.
ångest inför skolan är inge jag gillar alls, vill verkligen INTE tillbaka dit.. kommer känna mig så jävla ensam utan en egen klass, äta själv i matsalen är det värsta jag vet. finns inget värre. får ta och försöka fixa allt så fort som möjligt, förhoppningsvis vara plugghäst hela dygnet runt för att bli klar så fort som möjligt. bli vuxen och skaffa jobb efter det. det är det målet jag har.. få ordning på allt i livet och uppfylla några drömmar.
större lägenhet, ny bil, ny garderob (jatack.), nya ridkläder och en ny sadel till kastor. helst en resa till nåt varmare ställe också. helst av allt att äga kastor, men den drömmen är och kommer nog förbi alldeles för långt borta..
glädjen just nu är ju iaf som vanligt jens, men även kastor. han har blivit så jävla duktig tack vare jeanettes hjälp. ser fram emot varje gång jag ska till stallet nu, så har det faktsikt inte varit på över ett år.. älskade älskade lilla häst, min prins.



saknar bilen också, handikappad som fan utan bil. :/
hoppas fan den blir lagad snart, men det går ju inte precis framåt när jag aldrig får svar på när den kan fixas. ny motor och grejer.. tur att pappa betalar, annars skulle jag ligga flera tusen minus..

aja, skitsamma. får försöka sova snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0