svenska c

skolstart för mig idag alltså.. hade dubbeltimme svenska c, med nuvarande id3 och lisbeth som lärare. hade muntlig redovisning redan efter tio min, men det gick faktiskt helt okej! fick tillochmed beröm av lisbeth, kändes bra. suger ju lite att jag inte känner nån i den klassen men, det kanske ändrar sig. :)
har just nu 6 lektioner på mitt schema, 3 timmar svenska c och tre timmar historia b, bara för att bli klar med mitt arbete.. kändes faktiskt jävligt bra att vara tillbaka i gamla miljöer igen! hatar nya ställen, känns så förvirrat alltihopa.
fick ett nytt skåp också, eller, jag delar med annica. :) ska rensa ur grejer där sen, la in allt som jag hade i gamla skåpet nämligen..
jämt nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli halv tolv så jag kan prata med vera om religion b. sen blire upp och prata med ph om naturkunskap b!
ska nog läsa medans jag väntar. :) är inne på 16 boken av isfolket nu, Galgdockan heter den. den 15 blev utläst igår förmiddag.

fan vad gött det är att bara skriva av sig lite, även om det inte är nåt viktigt eller så är det ju fan najs att bara skriva. me like.
nej, nu blire bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0