skolstart..

vadfan har man med sig till skolan? har lyckats förtränga det ganska duktigt..
bilen är fortfarande inte fixad, sadface på det. jag är totalt pank, det suger åsneballe. och jag har extrem jävla ångest över att jag måste tillbaka till skolan för att läsa upp betyg.
just nu vill jag inte vara med mer, utan bara börja jobba och tjäna lite pengar så att man har råd med nåt igen..
usch, vill verkligen inte tillbaka till skolan...

och kastors sko är fortfarande böjd, så vill inte rida han för mkt innan han skos om, blir förhoppningsvis på onsdag.. älskade häst, ljuspunkten i mitt liv. <3
var nyss hos mamma och träffade putt också, älskade vovve. <3 han har blivit så långhårig och söt nu..

aja, ska försöka komma på vad man ska packa i skolväskan nu. kul kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0