måndag

sitter under en av dom rosa filtarna och kollar på en film på nian med jennifer aniston. fryser som fan, känner mig inte alls pigg. :( känns verkligen att det är höst. :/
råkade somna när älskling kom hem från skolan, vakna till liv av lite mat vid halv 6, vid 6 åkte jag med sandra t travbanan och tog in ponnysarna för att ge dom mat. :) tog även några kort på limit och glimt! en del kort blev iallafall bra. :) ska sno dom av sandra nån dag..
efter att vi hade vart på travbanan åkte vi till kastor och tog in dom för att ge dom mat. :) vi var och kika på sandras farfars 940 också, totalt sne efter en dikeskörning.. jävligt synd, för bilen var fin. fälgarna också..
kom hem och duschade, gjorde hårinpackning och skämde bort mig själv litegranna. :) sen åt jag nudlar och smörgås, och persikohalvor och glass som efterrätt! så gott! :')
nu sitter jag som sagt och fryser som fan och kollar på film. mina fötter är isbitar även att jag haft på mig duntofflorna i snart en timme..

imorn blire skolan i två timmar, mellan tio och tolv, sen tvättid och jobb.. usch, gillar inte tisdagar, just för att jag alltid jobbar då. det suger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0