dusch x2

nu är jag fan ren! tvättat hela dagen (okej, jens också dårå men.. daah.. ) och duschat två gånger. var på skolan imorse, det var inte värt alls. sen kom annica hit en sväng och drack kaffe, jag åt frukost. sen kom sunniva hit en sväng! gjorde upp att jag ska skjutsa henne till uppsala på lördag, toffel får följa med som resesällskap åt mig på hemvägen! lär bli najs! :) sen duscha jag och sånt, slappa hemma, sen blev det ett dressyrpass för jeanette. kastor krångla som fan på väg till banan, trodde aldrig att det skulle gå såpass bra som det gjorde! så stolt över han. :) tog traven direkt vid fattningen, travade både på volt och fyrkantspår, galopperade även på volt och fyrkantspår! bara han lär sig att hålla upp sig så lär det inte gå i 120 heller! tror han kommer bli skitduktig jag. :) min prins. <3 åh, är så glad! när jag kom hem duschade jag för den andra gången idag, välbehövligt vill jag lova.. både jag och kastor var ju sjöblöta när vi kom tillbaka till stallet. :) har slappat resten av kvällen.. nu är jag hungrig och funderar starkt på att fixa iordning nudlar att äta medans jag kollar på scrubs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0